نواتل تنها سرویس ارتباطات یکپارچه تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی و بدون محدودیت در ایران است که به کمک آن میتوانید تمام مکالمات را مدیریت و با همکاران و مشتریان با ساده ترین و قدرتمندترین ابزار تعامل کنید.
مرکز تلفن ابری
مرکز ﺗﻠﻔﻦ ابری نواتل همان مرکز تلفن ﺳﺎﻧﺘﺮال یا VoIP درون ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ است که میتواند روایتی متفاوت و حرفهای برای یکپارچهسازی ارتباطات شما داشته باشد. با راهاندازی مرکز ﺗﻠﻔﻦ ابری نواتل نیازی به سختافزار، مکان فیزیکی و حضور متخصص ندارید.
تلفن اینترنتی
با استفاده از تلفن اینترنتی تمام تماسهای ورودی و خروجی بر بستر اینترنت و برروی اپلیکیشن برقرار میشود. نواتل شماره ابری در اختیار شما میگذارد که با تنظیم آن روی اپلیکیشن اختصاصی خود، این امکان را دارید تا در هر زمان و هر مکان و با هر اینترنتی از امکانات خوب تلفن ابری خود استفاده کنید.
چت آنلاین
گفتگوی آنلاین، ارتباطی سریع و بدون واسطه با مشتریان بالقوه شماست. با کمک چت آنلاین نواتل در سایت گفتگویی امن، آسان و مؤثر را با مشتریان خود تجربه خواهید کرد. این سرویس وب چت به شما کمک میکند تا با کاربران گفتگو کنید، سوالات را پاسخ دهید و با راهنمایی درست، محصولات و خدماتتان را راحتتر بفروشید.
اپلیکیشن اختصاصی
با اپلیکیشن نواتل در هر زمان و هر مکانی میتوانید ارتباطات خود را مدیریت کنید. تشکیل گروههای کاری، پیگیری امور، مشاهده گزارشات، تماس صوتی و تصویری، امکان مشاهده تماسهای از دسترفته، استفاده از دفترچه تلفن گوشی و دریافت ویس میل، ویدئو کنفرانس، ارسال و دریافت پیام و فایل، همه و همه در یک اپلیکیشن و به صورت رایگان.
تحول در ارتباطات کسب و کار : چرا تلفنهای ابری آینده هستند
در عصر تکنولوژی و مدرن امروزی، کسبوکارهای بزرگ بایستی از ابزارهایی استفاده کنند که افزایش کارایی و دستیابی به خدمات بدون مرز را ممکن سازد. اینجاست که خدمات تلفن ابری وارد بازی میشود، سرویسی نوآورانه که مشتریان کسبوکار ما در همکاری با نواتل از آن بهرهمند میشوند.
تلفنهای ابری چندکاربره، به نحوه فعالیت پرسنل شرکتهای خدماتی انعطاف میبخشد تا در هر نقطهای از دنیا بتوانند خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی ارائه دهند. این دقیقاً همان عاملی است که شرکت های بزرگ بازار را از رقبایشان متمایز میسازد.
تکنولوژی پیشرفته
تلفنهای ابری سنت استفاده از سیستمهای تلفنی قدیمی را با وعدهای از تکنولوژی دیجیتال تحت وب که محدودیتهای مکانی را از بین میبرد به چالش میکشند. پرسنل میتوانند به طور مؤثر از هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشند، کار کنند.
کاهش هزینهها و افزایش دسترسی
تلفنهای ابری هزینههای سرسامآور سختافزارها و نگهداری را کاهش میدهند و بازدهی را افزایش میدهند. این بدان معناست که کسبوکارها میتوانند منابع مالی خود را به جای خرید و تعمیر تجهیزات، صرف نوآوری و توسعهی بازار کنند.
ارائه خدمات بدون وقفه
در زمانهایی که پایداری و امکان دسترسی پیوسته مهم است، تلفنهای ابری اطمینان میدهند که تیم شما همیشه در دسترس است و خرابیها و وقفههای کاری که در سیستمهای مبتنی بر خطوط زمینی شایع هستند در سیستم تلفن ابری به حداقل میرسند.
نتیجهگیری
تلفنهای ابری نه تنها مزیت رقابتی به کسبوکارهای بزرگ میبخشند، بلکه سطح جدیدی از انعطافپذیری و بهرهوری را در پی دارند. ما با همکاری نواتل، این فنآوری پیشرفته را به شما عرضه میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شرکت شما در عرصه جهانی پیشرو است. برای ارتقای سیستمهای ارتباطی خود و قدم نهادن به عرصه جهانی با خدمات بینقص، به ما بپیوندید و تجربهای نو را در کسبوکارتان رقم بزنید. جهت استفاده و مشاوره سرویس تلفن ابری کافی است درخواست خود را در بخش مشاوره رایگان سایت ثبت کنید.
دیدگاه شما چیست؟