میلاد بهرامی، مشاور عارضه یابی و توسعه کسب و کار کارآفرینان و مدیران کسب و کار
آنجه باید درباره ما بدانید…
سطح علمی میلاد بهرامی
کارشناسی مهندسی شیمی
کارشناسی ارشد فناوری نانو
مدیریت ارشد کسب و کار (MBA)
دکتری حرفه ای مدیریت راهبردی کسب و کار (DBA)
مدیریت سرمایه گذاری
دانش آموخته برتر بنیاد ملی نخبگان
دارای تاییدییه از وزارت صنعت معدن و تجارت
انتشارات میلاد بهرامی:
کتابچه ژورنال معامله گری اختصاصی
کتابچه های CRM اختصاصی کسب و کارها
مقالات علمی داخلی با عناوین :
شیوه های نوین شناسایی بات نت با روش الگوریتم انتخاب منفی
راهبردهای تشخیص، پیشگیری و مقابله با جرائم متاورسی با مدل های ماتریس SWOT
اختراعات میلاد بهرامی:
دستگاه آشكارساز دمايي جهت رگ گيري آزمايشگاهي، شماره اظهارنامه 139750140003001989، شماره ثبت 98353، تاریخ 07/03/1397
مقالات ISI در ژورنال های انگلستان و اندونزی با عناوین :
تجارب کاری عمومی میلاد بهرامی:
طراحی و اجرای نیروگاه های خورشیدی خانگی
منتورینگ تیم المپیاد نانواستارتاپ دانشجویی ایران
کارشناس فنی ارزیابی شرکت های دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری
مدیر دپارتمان فناوری نانو زیست بوم نوآوری خیام
مدیریت پروژه های متعدد در فضای وب
مشاوره و منتورینگ حوزه بلاکچین و سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی
مشاوره عارضه یابی و توسعه کسب و کار از سال 1396 تاکنون
عضو هیئت علمی کارگروه سازمان های پیشرو و مرکز کوچینگ ایران
در سال ۲۰۲۴ نام میلاد بهرامی به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه کارآفرینی در کتاب بین المللی «به احترام موفقیت» ثبت شد.
برنامه ریزی و داشتن راهبرد استراتژیک برای هر کسب و کار امری حیاتی است. اگر برنامه ریزی کسب و کار وجود نداشته باشد حرفه شما بادی به هر جهت می شود. با دیدن هر ایده جذاب ممکن است مسیر کسب و کار خود را تغییر داده و هر روز به دنبال هدفی جدید باشید.
عمده کارآفرینان و صاحبان کسب و کار نام میلاد بهرامی را شنیده اند. البته حوزه فعالیت من حدود 7 سال در استان خراسان رضوی و پس از آن تا به امروز در استان فارس بود و در این مدت با صنایع مختلفی همکاری داشتم. البته در آن بازه زمانی عمده همکاری من با شرکت های دانش بنیان بود.
چون هم در حوزه مدیریت و کسب و کار تخصص داشتم و هم به طور ویژه ای با توجه به تخصص و تجارب علمی که در حوزه فناوری نانو داشتم، به واسطه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری نانو برای حل چالش های صنعتی در حوزه دانش بنیان و به خصوص فناوری نانو به جهت ارزیابی صنایع مختلف اعزام می شدم.
البته نکته مهم درباره من این است که نام رسمی من در مقالات و انتشارات و حوزه های رسمی تجاری و علمی محمدامین بهرامی است. اما نام میلاد بهرامی نامی بوده که از دوران کودکی به آن عنوان شناخته می شدم.
نگاهی بر مسیر تحصیلی میلاد بهرامی
تحصیلات فنی من در حوزه مهندسی شیمی بوده و به این رشته علاقه زیادی داشتم و دارم. مهندسی شیمی به تعبیر من مهندسی زندگی است. یک مهندس شیمی تا حد زیادی می تواند عمده پدیده های طبیعی را درک کند و این رشته تخصصی در حوزه مشاوره کسب و کار به من کمک کرده تا به خوبی بتوانم هم فرایندهای فنی سازمان ها را بهینه کنم و هم در بهینه سازی فرایندهای سازمانی در بخش منابع انسانی عملکردی ویژه داشته باشم.
رشته فناوری نانو را به عنوان رشته علمی اصلی خودم انتخاب کردم. چون هم یک رشته نوین بود و هم من به خوبی می توانستم در این حوزه بعد جدیدی از محیط پیرامون زندگی را کشف کنم. زندگی در ابعاد نانو جریان دارد و شما می توانید ویژگی های عجیب و جذاب جدیدی را از مواد در این ابعاد ببینید. در رشته فناوری نانو موفق به چاپ دو مقاله بین المللی با درجه اعتباری عالی چاپ کنم و در حوزه آکادمیک موفق به ساخت دارویی هوشمند برای تسکین آنی جراحت های عمیق شدم.
پس از تحصیل در حوزه فناوری نانو به واسطه علاقه زیادی که به مبانی تجاری و مدیریتی داشتم تصمیم به ادامه دانش افروزی در حوزه مدیریت کسب و کار گرفتم. سطوح مختلف علم مدیریت را تحت نظر اساتید برجسته حوزه کسب و کار، افرادی که افتخارات بزرگی را خلق کرده بودند گذراندم.
در حوزه مدیریت کسب و کار و مبانی سازمانی استعداد ویژه ای داشتم. به صورت تخصصی حوزه مدیریت استراتژیک، مدیریت حرفه ای کسب و کار و مدیریت سرمایه را پیگیری کردم و مدارکی با عنوان مدیریت اجرایی MBA، دکتری مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA و مدیریت سرمایه و هوش مالی را کسب کردم.
در حوزه مدیریت سرمایه به صورت تخصصی در سال 98 به بازار کریپتوکارنسی و رمزارزها ورود کردم. مدل های مختلف تحلیل فاندامنتال، سنتیمنتال، تکنیکال و روانشناسی بازار را در منابع معتبر بین المللی آموزش دیدم و مدل های مختلف مدیریت سرمایه در این بازار و سایر بازارهایی مثل بازار طلا، بورس و مدیریت سرمایه اندوخته های سازمانی ایجاد کردم و به این واسطه موفق شدم در شرایط بحرانی کسب و کارهایی را از لب پرتگاه ورشکستگی نجات دهم.
نگاهی بر مسیر تجربی میلاد بهرامی
به تدریج و به واسطه جلسه های متعددی که با صنایع مختلف و مدیران آن ها برای حل مشکلات کسب و کار داشتم به صورت عملی تجارب کسب و کار خود را افزایش دادم. از سال 96 تا نیمه نخست سال 1403 بیش از 42 تجارت متمایز را مورد تحلیل قرار دادم و در نقش مشاور مدیریت، مشاور منابع انسانی، مشاور سرمایه گذاری، مشاور استراتژیک، مشاور مارکتینگ، مشاور توسعه بازار، مشاور باشگاه مشتریان و مشاور طراحی فرایندهای سازمانی در کسب و کارهای مختلف نقش آفرینی کردم.
مسیر مشاوره استراتژیک از نگاه میلاد بهرامی
از نگاه من یعنی میلاد بهرامی یک مشاور حرفه ای برنامه ریزی کسب و کار در گام اول چشم انداز شغلی و یا job vision شما را به صورت واقع بینانه تصویر می کند. در ادامه مراحل رسیدن به چشم انداز کسب و کار را از آخرین تا اولین مرحله به ترتیب تحت قالب ماموریت سازمانی یا mission های کسب و کار بازنویسی می کند.
در گام بعد برای کسب و کار یک راهبرد استراتژیک می نویسد. در راهبرد استراتژیک کسب و کار برای هر ماموریت سازمانی نتایج مختلف پیش بینی می شود و اصطلاحا در این مرحله plan A، plan B، plan C و … برای هرگونه پیشامد احتمالی پیش بینی می شوند.
هدف پلن نویسی برای کسب و کار این است که در صورت بروز هر نتیجه ای در هر مرحله رشد کسب و کار، مجموعه اجرایی بر روی ریل باقی بماند و به هر طریقی بتواند به چشم انداز سازمانی خود دست یابد.
حرفه ای ترین مشاور کسب و کار در شیراز به خوبی کارکنان شما را درگیر اهداف سازمانی می کند. یک مشاور با تجربه برنامه ریزی راهبرد استراتژیک کسب و کار به راحتی سرعت رشد سازمان را دوچندان کرده و به خوبی می تواند شما را به یک برند موفق در بازار تبدیل کند.