وجود یک مشاور کسب و کار متخصص، کم هزینه ترین تصمیم حرفه ای سازمان های پیشرو ایران است.
آیا می خواهید از سازمان های پیشرو ایران باشید؟
وجود یک مشاور کسب و کار متخصص، اصلی ترین تفاوت یک سازمان پیشرو و حرفه ای با سایر رقبا در بازار است. همراهی با یک مشاور حرفه ای کم هزینه ترین تصمیم حرفه ای سازمان شماست.
صاحبان کسب و کارها با توجه به ساختار، جامعه مشتریان و رقبای موجود در بازار برای تبدیل شدن به یکی از سازمان های پیشرو ایران باید با خوش فکری به طرح ریزی مسیر خود بپردازند. در این مسیر یکی از راه های کلیدی در تصمیم گیری صحیح استفاده از استراتژی مبنای صفر است. شاید بپرسید استراتژی مبنای صفر چیست؟
در حقیقت این استراتژی که از مبانی مهم سازمان های پیشرو ایران به شمار می آید به این معنی است که فرض کنید امروز می خواستید کسب و کار خود را از صفر و همچون روز اول از پایه آغاز کنید. به نظر شما کم هزینه ترین و صحیح ترین مسیر برای رسیدن به موفقیت کدام مسیر بود؟ آیا بخش هایی از سازمان خود را تغییر نمی دادید؟ آیا به این تعداد از منابع انسانی در سازمان خود نیاز داشتید؟
با تفکر مبنای صفر شما می آموزید که چگونه یک کسب و کار ایده آل را بسازید. با کمترین تعداد منابع انسانی، ساده ترین ساختار سازمانی و آسان ترین روش مدیریتی سازمان. نبوغ در سادگی است! پس برای قرار گرفتن در لیست سازمان های پیشرو ایران باید شیوه اصولی این تغییر را بدانید.
البته صرفا تغییر ابزار و ساختار نمی تواند به تنهایی شما را موفق کند. هر تغییر نیازمند ایجاد یک فضای فرهنگ سازمانی جدید نیز هست. اما آیا ما می دانیم که شیوه صحیح پیاده سازی این فرهنگ سازمانی چیست؟
آیا با اصول چهارگانه تغییر فرهنگ سازمانی آشنا هستیم؟ این قسمت داستان را دیگر نمی توان بدون وجود یک مشاور حرفه ای کسب و کار مدیریت کرد. یک مشاور حرفه ای کسب و کار می تواند داستان تغییر فرهنگ سازمانی را برای شما طراحی کند و شیوه انتقال این داستان به منابع انسانی سازمان را به شما آموزش دهد تا نه تنها در برابر این تغییر از خود مقاومتی به خرج ندهند بلکه با انگیزه تمام در اجرای تغییرات از یکدیگر سبقت بگیرند.
در ادامه می توانید بخشی از کارها و زمینه هایی که به صورت تخصصی تاکنون برای سازمان های پیشرو ایران انجام داده ایم را ببینید.
تجزیه و تحلیل و عارضه یابی کسب و کار
شناسایی مشکلات اصلی و واقعی سازمان
پیاده سازی سیستم CRM و باشگاه مشتریان
وفادارسازی مشتری براساس ویژگی های اختصاصی برند
منتورینگ مدیریت کسب و کار
همراه لحظه به لحظه مدیران
پیاده سازی سیستم مدیریت کسب و کار از راه دور
مدیریت ابری کسب و کار
مشاوره توسعه کسب و کار
طرح ریزی مسیر اصولی و کم هزینه توسعه
افزایش کارایی منابع انسانی با هوش مصنوعی
افزایش بهره وری نفر ساعت پرسنل
طراحی و پشتیبانی وبسایت و نرم افزار
طراحی وبسایت حرفه ای و پیاده سازی سئو قدرتمند
ارائه سرویس پیامک تبلیغاتی اختصاصی
پنل تبلیغاتی اختصاصی ارسال پیام متنی و صوتی
ارائه سرویس حسابداری ابری
ارائه سرویس حسابداری ابری و مدیریت از راه دور
آموزش منابع انسانی
آموزش انفرادی وگروهی پرسنل جهت افزایش بهره وری
ارائه سرویس تلفن ابری
امکان ارائه خدمات با شماره تماس ثابت سراسر دنیا
مشاوره تخصصی توسعه کسب و کار
مشاوره حضوری، آنلاین و تلفنی برای ارتقا سازمان
مشاور سرمایه گذاری
کسب و کار
مشاور سرمایه گذاری در شیراز
مشاوره بازاریابی
کسب و کار
مشاوره کسب و کار در شیراز و سازمان های پیشرو ایران
راه اندازی سیستم
مدیریت مشتریان
باشگاه مشتریان در شیراز و سازمان های پیشرو ایران
مشاورهی بینظیر
در افزایش درآمد شما
مشاور افزایش درآمد در شیراز
چرا سازمان های پیشرو ایران؟
اولین بودن راحت تر است یا بهترین بودن؟ اولین بودن سود ده تر است یا پیشرو بودن؟
اولین بودن همواره چالش هایی را به دنبال دارد. فرض کنید امروز تصمیم می گیرید در ایران کیت ها و تراشه های قابل جایگذاری در مغز برای کنترل اجسام بیرونی متصل به اینترنت از طریق فکر کردن را به فروش برسانید. به شما تبریک می گویم. چون شما اولین فردی هستید که در ایران این ایده را پیاده سازی می کند.
حال فرض کنید که اتفاقا شما برای این ایده یک بیزینس پلن حرفه ای هم طراحی کرده اید. تا اینجا که خیلی خوب پیش رفتیم. حالا می خواهیم از این ایده پول در بیاوریم. چطور این کیت ها را به فروش برسانیم؟
آفرین! حتما الان گفتید با تبلیغات. باشه! پس تبلیغات هم بکنید. آیا کسی حاضر است از شما خریداری کند؟ لابد می گویید هنوز نه…
مردم از شما نمی خرند، احتمالا چون به این کالا اعتماد ندارند و می ترسند که این کار آن ها را با ریسک مرگ روبه رو کند. پس خیلی استقبال نمی کنند. اینجا راهکار چیست؟
آهان! باز هم آفرین! احتمالا تصمیم گرفتید نمونه هایی از عمل های موفق را به مردم گزارش دهید تا ترس آن ها بریزد. یا شاید هم ویدئوهایی ساختید تا به مردم نشان دهید چقدر این فناوری می تواند زندگی آن ها را جذاب تر کند.
با این تلاش ها احتمالا ما داریم به اولین فروش شما نزدیک تر می شویم.
به این کاری که شما در حال انجام آن هستید در اصطلاح بازاری می گویند بازارسازی یا ایجاد فرهنگ استفاده از کالا.
به نظر شما آیا فروش این کالای ارزشمند برای شما ارزان تمام شد؟ آیا می توانید با قیمت پایین این کالا را به مردم بفروشید؟
احتمالا خیر!
در واقع شما چون اولین بودید مجبود شدید زحمت زیادی بکشید و سرمایه گذاری بالایی برای فرهنگ سازی و بازارسازی انجام دهید.
حال در این موقعیت ، پس از این همه تلاش شما وقتی که کم کم مردم نسبت به این کالا تمایل نشان می دهند، فردی دیگر ایده شما را کپی می کند و او نیز همین کیت ها را به فروش می گذارد. با این تفاوت که احتمالا چون مسیر را شما هموار کرده اید دیگر او نیازی به سرمایه گذاری زیاد تبلیغاتی نداشته و به همین خاطر می تواند کالا را حتی با قیمت پایین تر ارائه دهد.
حالا برنده کیست؟ اولین نفر؟
این داستان به ما ثابت می کند که ما برای اینکه در لیست سازمان های پیشرو ایران قرار بگیریم نیاز نداریم که اولین باشیم. بلکه باید حرفه ای ترین باشیم.
سازمان های پیشرو ایران کارهای متفاوتی انجام نمی دهند. آن ها همان کارهای معمولی را به روش های متفاوتی انجام میدهند.
با این تفاسیر برای اینکه بتوانیم در بازار نتایجی متفاوت ثبت کنیم و از پیشتازان هر موج باشیم، نیاز داریم همین الان درخواست مشاوره خود را ثبت کنیم.